Home › Forums › Cruise forum › Cruise naar Noorwegen
- Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 4 maanden, 2 weken geleden door
AJ393.
- AuteurBerichten
- 5 april 2023 om 15:00 #23417
Maria
DeelnemerIk wil graag een cruise maken naar Noorwegen. Heeft iemand ervaring met cruise naar Noorwegen?
Wat moet ik zeker gaan zien? - 6 mei 2023 om 22:46 #23765
AJ393
DeelnemerHoi Maria,
Wij zijn vorig jaar op 2 verschillende cruises (wel beide met de MS Rotterdam van Holland Americalijn) geweest. Wij hebben de cruise naar de Noordkaap gedaan en de Vikingsaga cruise. Vind jouw vraag moeilijk te beantwoorden. Ligt er namelijk aan:
– welke cruise ga je maken (in welke plaatsen kom je) of ligt dat nog niet vast?
– wat zijn je interesses.
Mijn man is bijvoorbeeld heel erg geïnteresseerd in de Vikingen, dus wij hebben ons vooral daarop geconcentreerd.
Dus ja, ik kan je wel het een en ander vertellen. Maar het is wat makkelijker als ik meer gericht kan antwoorden.Groetjes AJ
- 10 mei 2023 om 01:57 #23783
AJ393
DeelnemerAls je in Oslo komt: Wij vonden Viking Planet echt heel gaaf om te bezoeken. Vooral de 4D film, echt gaaf. Rolstoeltoegankelijk. Alleen voor de 4D film moet je wel transfer kunnen maken naar de stoel. (Voor mijn man was dat prima te doen. Rolstoel kon voor de stoel staan. Alleen de 4D stoel heeft geen armleuningen, dus ik moest hem helpen om weer uit de stoel te komen, maar ook dat ging prima). Maar ook zonder de 4D film is er genoeg te zien. Echt super, als je geïnteresseerd bent in de Vikingen. En op prima loop/rol-afstand van de cruiseboot. Is ongeveer 15 minuten lopen / rollen ernaar toe.
- AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.